onsdag 16. april 2008

Bare vellstand


Ja, May Britt... eg e litt trege me skrivingen. Får nok en gang prøve å forbedre meg..


Siden sist så har Øystein fått seg ny jobb. Han har endelig funnet ut at d e First Hotels som gjelde.. :) Ellers så har man kjøpt seg ny bil!! Så nå e man enda mer etablert.. både rekkehus og stasjonsvogn. Har fått oss ein Saab 9-3. Me har og bestillt oss ein ferie. Me ska ta oss ein tur te Tyrkia i slutten av may. Glede oss masse te å få litt sol på kroppen Har booka "all inclusive", blir spennende å prøve d.


I kveld e Øystein på jobb, så eg har hjemme alene kveld. Etter jobb drog eg neom Esso, og fikk meg endelig autopass brikke... tok bare noen år. Kjørte så ein tur ut te Solfrid og Terje og tok ein kaffe i solen på terassen. Når eg kom hjem tok eg heilt av og plugga ipoden i ørene og gikk meg ein tur!!! Vel hjemme va d bare å hive seg i dusjen og få seg litt mat. Har lagt te litt gelè og. Så har Øystein noe te frokost i morgen.. hehe...

1 kommentar:

Maysan sa...

Good job Polly!!
Herleg å ha noe å lese da veit du!
Øystein er meget fornuftig!! For det ER First Hotels som gjelder!!