fredag 7. mars 2008

Ja, eg e dårlig på å skrive her... ;)

E vist ein stund siden sist eg skrev noe her. Har vel skjedd litt siden sist.
Rett etter at me kom oss hjem fra Haugesund døde farmor. Så me dro opp igjen noen dager senere for begravelse.

Ellers så har me htt oss ein liten vinterferie.. ;) Sist helg pakka me i bilen og kom oss opp til sirdal. Der oppe va mor, far, Tone, Christian og Trond. Va ikkje barebare å komme seg opp til fjellet. Va rimelig glatt i Hundedalen, men kom oss omsider opp til Hotellet. Men ved hotellet va d slutt. Va masse snø og veldig glatt siste biten opp til hytteparkeringen. Så etter litt om og men så fikk me parkere på hotellet. Når me fikk kravla oss opp til hytten sto middag på bordet. Etterpå ble d noen pils og fredagsunderholdning på tv. Lørdagen va d avslapping og eg fekk satt meg ut på terassen noen timer. Mor, Øystein og meg tok oss og ein liten tur ned på afterski på hotellet. På kvelden va middag, pils og brettspill. Det blei og tid til ein liten tur nedom baren på hotellet igjen for meg og Øystein. Va ikkje bare bare å komme seg hjem igjen.. va snødd ganske masse mens me va inne.

Denne helgen har me foeløpig ikkje noen planer utover at me har bestillt oss ein pizza fra Dolly som me sitte å vente på :)

Ingen kommentarer: