søndag 25. november 2007

Søndag igjen

Då va helgen over, og d e blitt sønag igjen. Har hatt ein koselige helg. På fredag va me på fredagspils hos noen naboer. E jo litt koseligt å bli bere kjent me de som bor rundt oss.

I går va eg skikkelig slakk heile dagen. Lå å sløva i sengen i mange timer. Mannen min va snill og sprang på butikken og lagde vaffler som han serverte på sengen! Veldig kos! På kvelden klarte eg etter ein liten mellomlanding på sofaen, og komme meg avgårde te Karin. Hu hadde besøk av Aina. Me blei sittende der ein stund før me fant ut at me kansje sko prøve oss på ein liten bytur. Drog ned te Paparazzi og traff May-Britt og Tom Andre'. Ittepå blei d ein liten tur innom Sting før me satte nesen hjemover.

Fant vel ut at d kane va min tur te å hive meg i vaffelstekingen i dag.. Kom oss itte kvert ner te sofaen i dag og. Øystein ønska seg veldigt hamburger te middag i dag, så då måtte eg bare komme meg i bilen. Itte At maten va fortært kom Marita innom ein liten tur. Koseligt!
Me har jo prøvd oss på litt tv kveld i keld, men ikkje mye spennende å se på der for tiden.. Så blir vel kanskje ein dvd på sengen itte kvert.

Ingen kommentarer: